سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سپارنده دانش نزد غیر اهل آن، مانند آویزنده گوهر و مروارید و طلا برگردن خوکان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

خنده دارترین و جدیدترین جوک های ایرانی خنده دار و جدید

(جوک ایرانی) میگن توی بهشت یه آشپزخونه داره که توش یه خانومی مشغول سرخ کردن سیب زمینیه

وقتی میری از توی بشقاب قایمکی چن تا سیب زمینی برمیداری بر می گرده و بهت نگاه می کنه و با یه لبخند مهربون میگه :

” نوش جونت . . . . . هر چقدر میخوای بردار عزیزم ”

.

.

.

حالا هی گناه کنین . . . . من که رفتم توبه کنم . . . . راه توبه همیشه بازه

جوک ایرانی جوک ایرانی

این قدر که سرعت اومدن کلیپ توی ایران زیاده میگن از سرعت زاد و ولد توی چینم زیادتره

جوک ایرانی جدید

بابا این قدر حرومی نخورین به سلامتی این و اون

یکم شیر بخورین واسه سلامتی خودتونجوک ایرانی

جوک ایرانی خنده دار

میگن وقتی لوازم التحریرها مشکل روحی پیدا می کنن میرن پیش روان نویس

جوک ایرانیجک ایرانی جدید

امروز یکی از بچه ها که کنکور تازه داده بود زنگ زده در مورد دانشگاهمون سوال می پرسه

میگه : فضای سبز دانشگاهتون چطوره ؟ ؟ ؟

.

.

.

فک کنم می خواد بره بچره . . .

جوک ایرانیجوک ایرانی تلگرامی

یادتونه تابستونا که میشد می رفتم مدرسه

تو راه برگشت یخمک می گرفتیم نصفش می کردیم

.

.

.

.

چرا الکی میگین آره ؟ ؟ ؟

تابستونا که مدرسه تعطیله ؟ ؟ ؟

واقعا متاسف براتون . . . . تجدیدی های . . . .

بیشتر بخوانید بازی ماشین >>>  خنده دارترین و بامزه ترین جوک های فارسی بی تربیتی و تلگرام
جوک ایرانیجوک ایرانی زیبا

از کل زمان کلاس هایی که پرورشی داشتیم نصفش صرف این میشد که معلمه بهمون اثبات کنه پرورشی هم توی معدل تاثیر داره

جوک ایرانیجک ایرانی

دختره مونوپاد خریده پرسیده میگه چجوری باید ازش استفاده کنم ؟ ؟ ؟

بهش میگن باید بلوتوثت رو روشن کنی . . .

دختره میگه : بلوتوث که قدیمی شده . . . من تو گوشیم زاپیا دارم . . .

میگن در همون لحظه مونوپاد ضربه مغزی شده . . . . اعضاشو اهدا کردن . . . .

جوک ایرانی

جوک خنده دار ایرانی

کافیه یه بار آدم بخواد بخوابه و با خودش برنامه ریزی کنه

حالا عمرا اگه چشماش بره روی هم

ولی کافیه فقط یه شب بخوای بیدار بمونی

همچین چشمات میره روی هم که اگه نخوابی می میری

 

لطفا اشتراک گذاری نمایید

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط armin 97/8/21:: 11:32 عصر     |     () نظر

درباره
صفحه‌های دیگر
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها